INSTRUKCJA LOGOWANIA

    WYDZIAŁ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

    1. Platforma elearningowa moodle na której umieszczone są materiały dydaktyczne z wykładów i zajęć.
    W ceu zalogowania się do platformy należy postępować zgodnie z poniższym:

  • Wchodzimy na stronę: https://elearningwsps.pl
  • Podajemy nazwę użytkownika - jest nim numer albumu bez znaków specjalnych czyli ukośnika małymi literami
  • Podajemy hasło - dla wydziału w Piotrkowie Trybunalskim jest nim numer PESEL
  • UWAGA ! Studenci posiadający numer PESEL gdzie są dwa zera na początku prosimy użyć hasła bez dwóch pierwszych zer

    2. Platforma Microsoft Teams - zajęcia i wykłady na żywo - on-line
    W ceu zalogowania się do platformy należy postępować zgodnie z poniższym:

    POBIERZ INSTRUKCJĘ - PORADNIK VIDEO DLA STUDENTA I WYKŁADOWCY -
    POBIERZ INSTRUKCJĘ OFFICE 365- PORADNIK VIDEO DLA STUDENTA -
    POBIERZ INSTRUKCJĘ OFFICE 365- PORADNIK VIDEO DLA WYKŁADOWCY -

    W ceu zalogowania się do platformy można postępować zgodnie z poniższym:
  • Zalecane jest pobranie aplikacji Teams na komputer - laptopa - link do pobrania aplikacji na komputer POBIERZ NA KOMPUTER - LAPTOPA
  • Należy uruchomić pobrany plik i zainstalować aplikację - po instalacji system poprosi o podanie nazwy użytkownika - jest nim adres otrzymany na swoją skrzynkę poczty elektronicznej
    Jeżeli nie otrzymałeś danych logowania - skontaktuj się: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podając nr albumu oraz dopisek teams.
  • Po zalogowaniu się do aplikacji należy kliknąć swój zespół-kierunek studiów.
  • Po wejściu do zespołu widzimy z lewej strony kanały które są przedmiotami.
  • Jeżeli nie widać wszystkich przedmiotów - należy kliknąć:: "Liczba ukrytych kanałów" - rozwinie się menu z dostępnymi przedmiotami - najeżdzamy kursorem na przedmiot i klikamy: "Pokaż". Dla pozostałych przedmiotów postępujęmy identycznie.
  • Aby dołączyć do zajęć/spotkania: należy kliknąć wybrany przedmiot - w przestrzeni konwersacji po prawej stronie - jeżeli trwa spotkanie widać niebieski prostokąt - klikamy: "dołącz".
  • Można również skorzystać z kalendarza - znajduje się w menu po lewej stronie okna aplikacji.
  • Możemy pobrać oprogramowanie na laptopa, komputer stacjonarny - link do pobrania: KLIKNIJ I POBIERZ
  • Aplikacja Microsoft teams dostępna jest również na telefon i tablet - WYMAGANE JEST PODANIE AKTUALNEGO ADRESU e-mail - KLIKNIJ I POBIERZ
  • Dostęp do aplikacji teams przez stronę www/przeglądarkę:
  • Wchodzimy na stronę klikając link: Microsot teams - logowanie Wybieramy zaloguj się i podajemy nazwę użytkownika oraz hasło (należy wybrać konto służbowe jeżeli o to poprosi) które otrzymaliśmy na swoją skrzynkę mailową.
  • Dostęp do pakietu office365 - Dostęp do Worda - excella - power pointa - dysku one drive - on-line
  • Przechodzimy na stronę logowania klikając link - https://www.office.com/ Podajemy nazwę użytkownika (należy wybrać konto służbowe jeżeli o to poprosi) oraz hasło. Możemy korzystać z pakietu office on-line.
„Co by było, gdyby ich nie było ?”